Cunoaște semnele suferintei tractului urinar

images2QV08VOS

La fel ca si oamenii, cainii sau pisicile pot suferi de infecții ale tractului urinar si vezicii urinare. Aceste infecții sunt cauzate de bacterii localizate in rinichi, uretra mucoasa vezicii urinare sau de calculii prezenti in vezica urinara. Simptomele sunt variate și pot fi destul de dureroase.

Dacă vedeți oricare dintre aceste semne, faceti o programare la medicul veterinar curant. • urinare cu dificultate sau absenta.

• sânge în urină

• urină tulbure cu un miros anormal

• urinare frecventă, în cantități mici

• Incontinența urinară

Tratarea infecției tractului urinar sau vezicii urinare cat mai curand de la aparitia simptomelor este importantă pentru prevenirea complicațiilor medicale grave – cum ar fi dezvoltarea de calculi vezicali sau răspândirea infecției la rinichi sau alte organe.

Nu vă faceți griji – infecțiile tractului urinar și vezicii urinare sunt usor de tratat. Medicul veterinar va dori să efectueze o examinare completă si un set minim de analize de laborator animalului suferind . Acest lucru va ajuta la identificarea tipului de bacterie care cauzează infecția și stabilirea antibioticului care va fi cel mai eficient în tratarea infectiei.   Urmați instrucțiunile si prescriptiile medicului veterinar pentru a maximiza șansele de vindecare. Nu schimbați sau întrerupeți tratamentul fără să discutați cu medicul veterinar, chiar dacă câinele/pisica pare mai bine.

Odată ce prescriptia medicala de antibiotic a fost terminata, intrebati medicul veterinar despre regimul dietetic ce trebuie urmat si analizele de screening care trebuiesc executate periodic, pentru a va asigura ca nu vor exista recidive ale bolii.

Dacă aveți vreodată orice intrebari sau nelamuriri cu privire la sanatatea animalului de companie, discutați cu medicul veterinar apropiat.imagesTMU10AEL